donderdag 16 januari 2014

Een poll! Een heuse, echte! Voor de wetenschap!

Lieve LogPoeslezers,

Zoals u weet, studeer ik Engelse Taal en Cultuur. Voor een van mijn linguïstiek vakken moet ik onderzoek doen. Daarvoor ben ik op zoek naar 20 mensen die Engels spreken, 10 die Nederlands als eerste taal hebben en 10 die Engels als eerste taal hebben. En die het uiteraard leutig vinden om 64 - 67 (afhankelijk van welke taal uw eerste taal is) vragen te beantwoorden.

Het lijkt veel, maar The Big Kahuna (aka mijn moeder) heeft ze in maar liefst 6 minuten beantwoord, wat betekent dat u er waarschijnlijk zo'n 10 - 15 minuten mee kwijt bent, want TBK doet alles in dubbel tempo. 

Denkt u nu "Oeh, leutig! Een poll!" of "Nou, vooruit, ik help LogPoes d'r studie door", dan kunt u hier klikken:

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished