zaterdag 26 september 2015

Update op de zaterdag

Aangezien het me ook afgelopen woensdag niet gelukt is om te posten omdat ik nog steeds onderschat hoeveel tijd het kost om 200+ foto’s te selecteren, bewerken en van al dan niet leutige onderschriften te voorzien, vandaag maar eens een updatepost, in semi-lijstvorm:

- De mensen die mijn Instagram en/of mijn Engelse blog volgen, weten dat ik naar Londen en omgeving ben geweest om o.a. eventuele opties voor een master te onderzoeken, een reut musea te bezoeken en uiteraard mild-belachelijke hoeveelheden cosmetica in te slaan. Ook heb ik weer een boel leutige dieren gefotografeerd, waaronder deze knappe gans:


Aanstaande woensdag verschijnt er een, zoals altijd, zeer incompleet fotoverslag met al dan niet leutige onderschriften.

- Mijn studie is weer in full force bezig en ik vraag me nu aan het einde van week 4 al af hoe ik dit allemaal in PIEPSNAAM voor elkaar moet krijgen. Echt, zodra ik afgestudeerd ben, ga ik met pensioen. Al was het maar omdat ik vrees dat ik er daadwerkelijk nog 27 jaar over ga doen om af te studeren. File under: fataliseren kun je leren. En ja, "fataliseren" heb ik recentelijk zelf bedacht.

- Leuk nieuws: ik ga stage lopen! Jawel, LogPoes, uitvindster van “Waardebepaling vooraf”*, lui huisdier extraordinaire die niet gelooft in “gratis werk, want werk betekent dat je ervoor betaald wordt”(ja, blogpost hierover is in de maak), gaat stage lopen. Ik heb er flink over na moeten nadenken want principes, maar heb besloten het toch te doen omdat het iets is waar ik in het kader van de ku-rier baat bij zou kunnen gaan hebben en omdat het maar 1 dag in de week is. Dat ik interessante dingen ga doen met leuke mensen spreekt voor zich, want anders zou ik het niet eens betaald doen. Hashtag verwend huisdier. Ik begin aanstaande donderdag en ben zeer benieuwd hoe het allemaal gaat zijn.

Zo, nu ga ik me maar eens storten op het schrijven van die al dan niet leutige onderschriften, het opstellen van een heus blogschema (want zoals u weet, is niets aan mij spontaan) en oh ja, mijn huiswerk.

* Ik kan helaas mijn briljante tweet niet meer terugvinden, maar de definitie van waardebepaling vooraf is “U schuift mij wat doekoe, en dan bepaal ik wel wat ik daarvoor wil doen”.

4 opmerkingen :

  1. Studeer jij in London? How cool c:
    Heel veel succes en plezier en
    ook met je stage!! Xx
    Ice Pandora

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, ik studeer momenteel nog in Amsterdam, was in Londen voor een open dag voor een vervolgopleiding. :-)

      Dank je voor de succeswensen! :-D

      Verwijderen
  2. Ik ben benieuwd naar de stage! Keep us posted..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook! :-D Ik begin deze week, het is 'maar' 1 dag in de week, maar wel in Rotterdam. Ik word de rechterhand (of de linker, mocht de persoon in kwestie linkshandig zijn) van de webredacteur. :-)

      Verwijderen

Blog Design by Get Polished