woensdag 1 juli 2015

Vakantiepost (titels zijn nog steeds niet mijn sterkste punt)

Jawel lieve mensen, het is 1 juli en dat betekent dat ik klaar ben met dit academische jaar en dat mijn vakantie begonnen is. Met z’n allen “Yay!”

In tegenstelling tot vorig jaar heb ik besloten dit jaar niet elke dag te gaan bloggen, maar mij te concentreren op het afronden van een aantal zines en andere projecten die al veel te lang “liggen”. Dit jaar doen ik overigens wel weer mee aan Camp NaNoWriMo, daar moet uiteindelijk (materiaal voor) een nieuw kort verhaal uitkomen.

Ook leef ik momenteel weer eens in een onplofte (kantoor)boekhandel, dus ook daar moet hoognodig wat aan gedaan worden.

Tot slot is het tijd om wat vooruit te gaan denken en plannen voor Na De Studie. Want waar het lang zo was dat “Na De Studie” ongeveer gelijk stond aan “Met St. Juttemis”, ben ik nu nog slechts een vak en een scriptie verwijderd van een diploma. Ja, ik kan het zelf ook nauwelijks geloven.

Om te voorkomen dat ik ergens in februari met een 4e typediploma BA Engels op de stoep van het PC Hoofthuis sta zonder ook maar enig idee te hebben wat ik met mezelf aanmoet, ga ik me deze zomer actief oriënteren op Hoe Kom Ik Aan Een Carrière Die Ik Wil, Kan En Waar Ik Bovendien De Huur Mee Kan Betalen. HKIAECDIWKEWIBDHMKB. Catchy.

In de komende weken blijf ik dus gewoon 1 keer per week updaten op de woensdag hier, en op zondag op YourfriendLP. Tenzij ik plots enorm graag iets kwijt wil, dan post ik tussendoor ook nog wat. Voor dagelijks een leutig foto van bloemen/Clark/mijn harses verwijs ik u naar mijn Instagram, voor andere leutige plaatjes naar mijn Pinterest en/of Tumblr. *gaat verder met het wegwerken van 1 maand achterstallige emails*

4 opmerkingen :

  1. Wat?! Je bent zo goed als klaar! Wat goed!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is nog een boel werk, maar het einde is eindelijk in zicht! :-)

      Verwijderen
  2. Hoezee! Geen lessen meer, geen inlevergezeik en geen UvA-chaos! Okay, een beetje in een cabin aan de slag en nadenken zijn natuurlijk niet niks, maar toch meer op uw deadlines gebaseerd dan op die van een ander. Dat moet gevierd! En waarmee beter dan met een funky chicken? want een roze korte broek en anti-autoritaire acties: daar vier je toch alles mee?
    https://www.youtube.com/watch?v=KCFyKRtlLOI

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die funky chicken was uiterst, uiterst funky! Ik werd er hoogst vrolijk van. :-D *flappert met arm* Ook van het feit dat ik voorlopig weer even deadlinevrij ben. En dat het weer eindelijk weer eens wat kouder is, want damn, het was hier geen pretje. :-S

      Verwijderen

Blog Design by Get Polished