woensdag 24 juni 2015

Talent

Toen ik recentelijk door de Marks & Spencer stiefelde op zoek naar hun (NIET naar karton smakende) glutenvrije spaghetti, zag ik dat er een actie was: bij besteding van 20 euro kreeg je een picnickdeken cadeau, namelijk deze:

Leutig ding, niet?

Nou, aangezien ik een paar maanden geleden mijn picnickdeken weg heb moeten pleuren omdat hij volledig uit elkaar viel van ellende, dacht ik "Yesss!" en mikte als een malle dingen in mijn mandje. Toen ik voor mijn gevoel wel rond de 20 euro zat, liep ik naar de kassa waar ik mededeelde dat ik het ding per se wilde hebben, dus als ik niet op 20 euro zat, ik er wel een zak Veggie Colin's (dat zijn rupsvormige snoepjes) bij zou pakken. De kassameneer sloeg aan het scannen en ik kwam uit op:

Exact 20 euro!!!

We waren beide diep onder de indruk. Nu nog een manier vinden om dit talent op mijn cv te kunnen vermelden. Mocht u een creatief idee hebben, dan hou ik me aanbevolen!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished