woensdag 18 maart 2015

OTOT (nou ja, ietwat dan)

Zo, nu ik weer ietwat OTOT (on top of things) ben, is het weer eens tijd voor een ouderwetse updatepost:

  • Hoewel ik in mijn vorige post mekkerde dat ik een essay moest schrijven over een onderwerp dat mij werkelijk niet kon boeien, was dat niet geheel waar. Richard III was namelijk best een leutige vent, getuige dit filmpje:

  • Mocht u meer info willen over het toneelstuk Richard III en/of Ian McKellen horen praten, dan raad ik u deze – interactieve! – site aan;
  • In ander studiegerelateerd nieuws: mocht u de enquête ingevuld hebben en benieuwd zijn naar het wat en hoe: hier staat een heuse blogpost met, jawel, het wat en hoe;
  • Clark’s operatiewond is na enkele weken truidragen dan toch eindelijk netjes dicht en ook zijn vacht is weer aan het aangroeien, waarmee de half-harige rolladelook hopelijk snel verleden tijd is;
  • Ikzelf ben overigens nog steeds moe, niezerig en uiterst vlotjes geïrriteerd, dus ga maar eens extra vroeg naar bed vandaag. *murmelt “Slow motion is better than no motion” as ware het een mantra*

2 opmerkingen :

  1. Hilarisch: een andere kijk op Richard III. Mooi Brits accent, mooie melodie en grappige anachronismes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gebbig he? :-D

      Bovendien accuraat: hoewel Richard III wel een flinke scoliose had, was hij noch fysiek noch mentaal zo "gedeformeerd" als Billy Shakey ons wil doen geloven. Fanfictie mensen, fanfictie. :-D

      Verwijderen

Blog Design by Get Polished