woensdag 20 augustus 2014

Summer Bloggin' Dag 51: Een WÁT?

Jawel lieve mensen, dit is er weer eentje in de categorie Ongein op het plein! Vanochtend vroeg-ig liep ik mijn huis uit en pleurde ik bijna in een zandput. Ik zag dat de graafmeneer een pakje van Waternet aan had, dus ik dacht: "Hmm, er zal wel iets mis zijn met het water, als het een geplande graafwerkzaamheid was, dan had ik wel een brief gehad". Aangezien ik onderweg was naar mijn huisarts voor mijn halfjaarlijkse Grote PatiëntenbriefBezoek (GPB) en niet te laat wilde komen, stiefelde ik in dubbel tempo naar de bus en dacht er verder niet meer aan.

Toen ik terugkwam van mijn jolige bezoekje, zag ik het volgende:


Ik dacht: "Nee, dat kan niet, ik zie het verkeerd". Maar nee, ik zag het goed:


De ongein op het plein bleek een heuse drinkfontein! :-D

Ik ben hoogst benieuwd of hij nog officieel geopend gaat worden en of hij het überhaupt doet. Ik houd u op de hoogte!

2 opmerkingen :

  1. De ongein op het plein bleek een heuse drinkwaterfontein, haha. BTW: Zijn het de buurtbewoners of de plantjes die een verzoek naar de gemeente hebben gestuurd? Of de jeu de boules-club misschien? Je geveltuintje staat er overigens mooi groen bij op de achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa, die rijm was met opzet! :-D Ik heb werkelijk geen idee hoe dit tot stand gekomen is, ik heb er ook geen brief over gekregen, ik geloof dat de leutige brievenschrijver van de gemeente een andere baan gevonden heeft. :-(

      Maar ik denk dat de jeu de boules club het wel kan waarderen. De cafémeneer waarschijnlijk minder, maar goed, ik lees steeds vaker dat er mensen zijn die geen water lusten, dus tja.

      Verwijderen

Blog Design by Get Polished