zondag 10 augustus 2014

Summer Bloggin' Dag 41: Recycleren kun je leren

Na een flinke reorganisatie en wegmiksessie vandaag zijn een aantal van mijn kasten wat georganiseerder en kon deze middelgrote hoeveelheid spullies naar de kringloop:


Van de kasten zelf heb ik in verband met de praaivussie (lees: niemand hoeft mijn onderbroeken te zien) geen foto's gemaakt. Naast bovenstaande zakken met textiel, (toilet)tasjes en ander klein spul, gingen er ook 3 zakken papier, glas en plastic naar hun respectievelijke kringloopcontainers en heb ik weer een beetje de hoop dat ik ooit, later als ik héél oud ben, eindelijk eens in een zooivrij huis zal wonen.

6 opmerkingen :

  1. Ik ben onder de indruk! IJzeren discipline, right thur. Ook een leutige HEMA shopper trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb er een brute hekel aan, maar aangezien mijn huis niet met mijn zooi meegroeit, moet ik wel. De leutige HEMA shopper is overigens ook erg handig, prettig formaat en goede handgrepen. /csb

      Verwijderen
  2. Het is een dingetje. Ik ben ook al weken aan het ruimen hier. We hebben vorige week 2 tassen speelgoed en een tas kleding weggegeven. Lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het is echt iets wat af en toe moet gebeuren, zeker omdat huizen niet met spullies meegroeien. Althans, het mijne niet. :-D Achteraf is het altijd een eh, opgeruimd gevoel inderdaad.

      Verwijderen
  3. Bijna alles staat gesorteerd en in gewone plastic tasjes verpakt al achter in de auto. Enkele stoffen tasjes en tassen heb ik gewassen, die zijn fris en bijna droog. Morgen gaan ze daarbij en richting kringloop, samen met spulletjes van mij en de buuf. Ja, het hangt kennelijk in de lucht m.a.w. het zal de supermaan wel geweest zijn :-))

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Design by Get Polished