zaterdag 19 juli 2014

Summer Bloggin' Dag 19: Er zijn grenzen (of toch niet)

Toen ik me vanochtend mijn woonkamer in sleepte (ik slaap nogal matigjes door de hitte), zei de thermostaat dat het 25 graden was. Ik riep: "Er zijn grenzen!" en deed mijn airco aan. Op een gegeven moment werd het zowaar wat koeler en aangezien ik niet volkomen failliet wil gaan aan mijn electriciteitsrekening (en oh ja, het milieu), deed ik de airco op een gegeven moment uit.

[fast forward naar een paar minuten geleden]

Het was warm, doch niet geheel bloedheet, ik denk "Hmm, het zal wel een flink stuk afgekoeld zijn ondertussen" en kijk op de thermostaat. Wat blijkt: het is hier f*cking 29 graden! *mompelt iets over die theorie over de kreeft die langzaam levend gekookt wordt en zet de airco op full blast*

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished