vrijdag 11 juli 2014

Summer Bloggin' Dag 11: Eindpresentatie Zeefdrukken

Zowel de resultaatgerichte productiemalloot als het Montessori-kind in mij zijn het erover eens: het leukste van CREA cursussen is het feit dat er naar een eindpresentatie toegewerkt wordt, waar iedereen zijn bezigheden van de week laat zien. Vandaag was het zover: 140 cursisten van 11 verschillende cursussen, variërend van Iyengar yoga tot stand up comedy, lieten hun werk zien tijdens een 2 1/2 uur durende presentatieavond.

Ik zal me hier beperken tot het werk van de zeefdrukgroep waar ik deel van uitmaakt, want dat was al Een Boel. Alle collages zijn groter te zien als je er op klikt.

Allereerst een collage van wat ex-libris stempelwerk. Ja, deze prints zijn allemaal in een HEMA-gum gegutst:


De Sprietvogel, in kleur en lijn (zeefdruk) en op een tasje:


Ook maakte ik een linosnede *guts guts guts* van een uiltje:


En guts guts guts-te ik een boom:


Mijn verzamelde werk van de week, en Het Proces, gepresenteerd op een tafel:


Tot slot een kort filmpje van de hele zeefdruktentoontstelling:



*stort in haar nest*

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Blog Design by Get Polished