woensdag 8 augustus 2012

LP's excellent staycation - Dag 39

Project Pleuraldiezooinoueenseenkeertjeweg is zoals u weet een ongoing sepsis project hier in Huize Poelekie. Vandaag besloot ik dat het hoog tijd was om iets te doen aan het feit dat ik nog 14 maanden aan foto's op mijn beide camera's had staan.

Na het doorploegen van zo'n 4 GB foto's bleek dat ik 90% van deze foto's al lang op mijn computer/flickr/blogs had staan en dat de rest van de foto's bijna integraal richting prullie konden.

Wel vond ik nog wat leutige kiekjes van wat nagellooks die ik in het recente verleden op mijn klauwen gehad heb en aangezien neel art "du lest bestiun of fiemeelsetrik bjoetie" schijnt te zijn, deel ik ze hierbij met u:


Vlnr: Frida Kahlo decals van Cha Cha Covers, Catrice 090 Karl Says Très Chic met Essence 03 Hello Holo, Catrice 580 Blues Brothers Vol. II met Essence 02 Circus Confetti.

2 opmerkingen :

  1. Baardmans: "Een foto op je nagels! DAT WIL IK OOK!" (maar ze zijn dan ook heel erg tof - de glitters zijn ook heel tof, maar altijd een drama om er weer af te krijgen)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Kouw: 30 punten voor Baardmans! :-D Glitters verwijderen is gruwelijk. Tenzij je de hele nagellaklaag in 1x kunt verwijderen. Ook schijnen die nageltipverwijderpotjes waar je je vinger in doopt redelijk goed te werken, maar da's zo mogelijk nog giftiger gif dan "gewone" nagellakremover. Sores, echt waar! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Design by Get Polished