maandag 23 mei 2011

We zijn begonnen!

Na een poosje Moeizame Moeizaam begint het er zowaar op te lijken dat dingen weer wat beginnen te rollen in Huize Poelekie. Zo slonk mij to do lijst in 1 week tijd met maar liefst 47 items, wist de bezorger van Selectvracht na 8 keer zoeken tóch mijn huis te vinden met als gevolg dat ik verrukkelijk ruik en schreef ik zowaar de al in maart toegezegde blogpost voor @marcokalnenek af, die u hier kunt lezen.

De Blogrevivalweek is vanochtend vrij explosief van start gegaan. Nooit geweten dat er zoveel ochtendmensen op de wereld zijn! Nou ja, eigenlijk weet ik dat best, maar dat ontken ik het liefst zo hard mogelijk.

Na op elk gelezen blogstukje een comment te hebben achtergelaten, de twitterlijst min of meer bijgewerkt te hebben (mocht u niet in de lijst staan, maar er wel in willen, laat het even weten), streng aangekeken te zijn door zowel @_kouw als @Estherdo en óók nog eens boodschappen te hebben gedaan, zit ik nu achter mijn computer met mijn glaasje vlierbloesemlimonade.

Ik realiseer me dat de kans significant is dat u hier voor het eerst bent. Mocht dat zo zijn dan heet ik u van harte welkom op LogPoes! Hier vindt u in het kort wie ik ben en waarom, waarom en wanneer LogPoes begonnen is, hier staat wat ik onder andere doe en dit zijn (een deel van) mijn bloghebbende vriendjes.

Mocht u nog vragen hebben, stel ze gerust in de comments, want zoals ik eerder vandaag in een reactie bij met-k.com zei:

"Zelf reageer(de) ik zelden, omdat ik vaak het gevoel heb dat ik niets toe te voegen heb aan wat er al staat in het stuk zelf/de comments. Daarnaast vind ik het zelf niet heel belangrijk dat mensen reageren, wat denk ik komt omdat ik gestart ben op papier. Op een stuk in een krant of blad krijg je zelden een reactie. De behoefte aan interactie zit er blijkbaar niet zo ingebakken. Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat ik comments niet LEUK vind! Voordat ik collectief ge-commentshunned word! :-D"

Dat u het even weet. :-) Fijne blogweek allemaal!

ETA voor de volledigheid: hier onderin ook nog een comment & antwoord.

29 opmerkingen :

  1. Ha leuk he? Zoveel mensen, zoveel verschillende blogberichtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. yay! Ritursssblock bedwongen! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yay! reacties zijn leuk! En nieuwe blogjes ook. Fijn dat jij (als mede-initiatiefneemster) er nu een hebt gepost. Ik moet zeggen dat ik het ook best moeilijk vond. En dat zal morgen niet anders zijn vrees ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik dacht dat ik reacties niet belangrijk vond, maar ik merk vandaag dat ik het heel leuk vind dat er weer gereageerd wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ochtendmens? Ochtendmens? Ech-nie. Joomla met publish-datum zul je bedoelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is fijn lezen na het schrijven. Wat een leuk initiatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En dat allemaal door een zeer oplettende logpoes die een linkje met blogspot voorbij zag komen...

    U bent de aanstichter.
    En dat is heel goed gedaan!

    *gaat nog 66 andere blogjes lezen en reageren omdat het deze week zo hoort, volgende week lees ik alleen nog de leuke :-)*

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @ Jolanda: ja! Ik heb ze allemaal in mijn feedreader staan en ben helemaal blij als er *ploink* weer 1 verschijnt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @ Esther: ik riep gewoon luid "Ik gelooof helemaal niet in raaijtursblok!" en toen fröbelde ik er vanzelf een stukje uit! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @ susandeverzameling: volgens mij las ik eerder vandaag op twitter dat je al een stukje klaar hebt voor morgen, dus dat gaat wel goedkomen vermoed ik zo! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @ Kaat: oh, ik vind het ook zeker léuk dat mensen reageren, maar het is voor mij nooit een reden geweest om wel of niet te schrijven, dat bedoelde ik meer. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @ sekreet: ROFLMAO! :-D Kan het overigens kloppen dat u onvindbaar bent voor feedreaders of doe ik iets verkeerd? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @ Polle: ik ben uiterst, uiterst blij dat u meedoet! *poinkt*

    BeantwoordenVerwijderen
  14. @ Marco: uiteráárd! #keihardnepotismeenwezijnnieteensfamilie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. @ Jacobdus: ik mauwde gewoon wat in de ruimte, dankzij Esther en _Kouw en het feit dat mensen het opgepakt hebben is het een feit geworden. :-D Blij dat u ook meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo zie je maar wat er komt van dit soort initiatieven; werkontwijkend bloggedrag ;P

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik merk nu al dat ik aan het einde van de week 1 dikke bende in mijn eigen huishouden ga krijgen haha.
    Blogs lezen, reageren en nog willen blijven twitteren en zelf bloggen en daarnaast ook nog willen blijven doen aan rl contacten en bezigheden dat is gewoon een complete baan incl overwerk! (LoL)
    Hoe doen werkende bloggers dat toch? Gheheh.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dude, wat heb je aangericht?! Ik kom nergens aan toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het feit dat ik vandaag voor de tweede keer deze week op 'publiceren' drukte doet me goed. Het opruimen van mijn huis waar ik mee bezig was laat ik dan maar weer voor volgende week ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik hou ook van reageerders. Vooral als ze wat leuks te melden hebben, of wat liefs. Zoals, goh wat leuk zo'n blog revival, heb jij dat verzonnen? Helemaal goed van je!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Vind het nog steeds een geweldig idee. Zelfs twee dagen en drie blogposts later. :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  22. @ susandeverzameling: bloedserieus: ik kom aan weinig anders meer toe! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  23. @ honnepon: huishouden? Wat is dat? *kijkt om zich heen naar de ravage* :-D Gelukkig is het maar 1 week! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. @ _kouw: I KNOW!!! :-D Ik ook niet! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  25. @ Rose: ik zie dat jij je prioriteiten goed gesteld hebt! ;-D

    BeantwoordenVerwijderen
  26. @ Branwen: ja, leuke reageerders zijn altijd van harte welkom! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  27. @ Lobdozer: zie je nou wel dat ik gelijk had dat bloggen hardstikke leuk is? ;-) #depoesheeftalijdgelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk, die revival! Eindelijk weer eens wat variatie in het lurken!

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Design by Get Polished