dinsdag 11 oktober 2005

Wat ik me nu al jaren afvraag...

(Andere afvraagdingen staan hier, hier en ook hier.)

Herinnert u zich die bizarre kinderserie "De Bluffers"?

Voor wie geen idee heeft waar ik het over heb: een stel blije, malle dieren woonden in een bos, dat continu bedreigd werd met asfaltering. De Big Bad die dat wilde doen heette Clandestino, en woonde in een kasteel, waar hij (waarschijnlijk) in de kelder een groot geheim bewaarde: "Het Geheim Van Het Alles Willen Hebben". De dieren hadden er een dagtaak aan om én Clandestino´s asfalteringspogingen te dwarsbomen én te proberen te achterhalen wat zijn geheim nou was.

U voelt hem al aankomen:

1) Zijn ze er ooit achtergekomen?
2) Wat was dan dat geheim?
3) Geen vraag, maar wel een link naar het liedje én bewijs dat ik niet de enige ben die zich bovenstaande dingen afvraagt. ;-)

3 opmerkingen :

  1. Helaas zijn ze er nooit achtergekomen.
    Misschien wel de meest frustrerende tekenfilm allertijde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toen ik kind was, altijd nieuwsgierig wat het geheim was. Ik heb nu wat gevonden, dat het om het dagboek van Clandestino gaat, die de malle dieren in handen gekregen maar net gedwarsboomd werden door Clandestino. In die aflevering droomde Clandestino over het geprezen te worden in de hemel en bij de aller besten te horen, daardoor bouwde hij een extra grote gebouw om zich te vereren, maar die door een breuk in de aarde, verwoest werd. Ik neem aan dat het geheim van Clandestino dus inhoudt, dat hij de beste wou zijn en in de speciale groep zou komen van de personen in de hemel. Meer en meer veroveren van natuur en gebouwen neer zetten. Heb ik je tenminste beetje de vraagteken van je kleiner gemaakt))

    BeantwoordenVerwijderen

Blog Design by Get Polished